راهنما دانشگاه فرهنگیان برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان
نوشته شده توسط : کنکور نویس

 

 

⭕️ امتیازات ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان:

میتوانید برای کسب اطلاع کاملتر راجع به میزان حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان این مطلب را نیز مطالعه بفرمایید: https://pasokhbama.com/حقوق-دانشجویان-فرهنگیان-چقدر-است؟/
حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان چقدر است؟

️ ️ 1- به شما ماهیانه حقوق یا بورسیه تعلق می گیرد که آخرین جمله آن برای دانشجویان حدود 3،568،8 هزار تومان است و قرار است در سال 3 باشد و به 2.8 تومان اضافه می شود و می شود سالانه اضافه شود

البته این مبلغ همیشه به جیب دانشجو نمی رود و کسانی که از خوابگاه استفاده می کنند حدود 45٪ دریافت می کنند و در صورت عدم استفاده از خوابگاه ، حدود 25٪ از این مبلغ از حقوق آنها کسر می شود.

همچنین توجه داشته باشید که پردیس فرهنگیان با پردیس خودمختار (بین المللی) متفاوت است ، گرچه به دو دانشگاه اول دانشگاه گفته می شود. شما هنگام تحصیل در پردیس فرهنگیان شهریه پرداخت نمی کنید اما برای تحصیل در پردیس خودمختار باید شهریه پرداخت کنید.

حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در سال 99
حداقل دستمزد به دانشجویان معلم در سراسر کشور تعلق می گیرد

 

ان-2- فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان نیازی به خدمت سربازی ندارند. البته طبق جدیدترین اخبار ، آقایان باید پس از اتمام تحصیلات دوره مقدماتی رزم را بگذرانند.

شما ️ 3- در آینده به عنوان معلم آموزش و پرورش استخدام خواهید شد و دیگر نگران بیکاری نیستید.

️ ️ 4- دوره 4 ساله دانشجویی شما بخشی از سوابق Cariton شما است و در یک دوره آزمایشی رسمی 4 ساله هستید. پس از 4 سال ، به طور رسمی به عنوان معلم آموزش و پرورش استخدام خواهید شد.

نمرات دانشگاه فرهنگیان
نمرات دانشگاه فرهنگیان
فرهنگی چرا دانشگاه فرهنگیان ؟؟ !!
نکاتی وجود دارد که ما را به این مجموعه علاقه مند می کند و یکی از مزایای دانشگاه فرهنگیان برای داوطلبان و دانشجو معلمان است:

؟ 1. ضمانت شغلی:

از لحظه ورود به دانشگاه ، در وزارت آموزش و پرورش استخدام می شوید و طبق قوانین فعلی ، 4 سال تحصیل بخشی از تجربه کاری شماست و مستحق دریافت حقوق و بورسیه می باشید.

درسهای مهم برای پذیرش آموزش معلم

؟ 2. آینده:

در کلیه رشته های دانشگاه فرهنگیان ادامه رشته تا دکترا امکان پذیر است ، پس نگران ادامه تحصیل نباشید. اگر نگران خدمات اجتماعی در سطح کلان و به عهده گرفتن مسئولیت هایی در سطح شهر مانند شورای شهر و فرماندار و حتی بالاتر از آن در مجلس هستید ، فکر می کنید مسیر دانشگاه فرهنگیان و یک معلم میانبر است. می توانید خود را به صورت آزمایشی آزمایش کنید.

 





:: برچسب‌ها: حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان , دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ,
:: بازدید از این مطلب : 774
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: